Välkommen!





Mitt första inlägg i den här bloggen hade en annan men ville inte ha bloggspot så bytte till blogg skit tråkigt hade skrivit mycket men men börjar om på en ny ruta=)

Just nu sitter jag upp i stockholm kom hit i onsdags ska skriva lite om vad som hänt sen dess!
I torsdags så drog jag iväg tjejerna och deras pojkvännen=) det va skit kul verkligen. När jag vakna va jag fortfarande skit full mennmen det är kanske sånt man får ta när man är på kryssning haha! fredagen va jag inne i stan blev lite onykter där med och jag hittade inte hem från t-centrael hade sätt fel på bussarna så fick åka till slussen och ta bussen där i från men fatta jag kom hem halv sju och jag började rör mig från stället vid halv fyra så jag va ganska kall=) Lördags va ja på namn cermoni jätte mysigt och kul sen blev det fest efteråt sen stan men vända ganska fort som jag kom in=) ska lägga upp lite bilder från helgen sen fixa mig för att kolla på fotboll=) Ses ikväll Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0