Ute en tisdags kväll=)

Ok, ska fatta mig lite kort e skit trött verkligen! Gick ju på bio igår skulle kolla på farsan men det blev I love you Phillip Morris a ok den va ganska bra men det va  någon jag skulle kunna hyra hem eller så men inte bio men den funka! Efter bion bestämde vi för att gå ut så vi drog till kelly´s va där till två typ en drog vi ner till 54 fy fan vad lite folk det kan vara här i sthlm city besviken eller?
Sen gick vi från medborgarplatsen till gullmarsplan! Sen blev det bara hem och sova=)

Kl8 i morse vaknar jag av att Markko kommer in i rummet skriker och slå i dörren och frågar den som ska ha frukost från mcdonals går upp nu jag kollade bara på honom vände mig om och fortsatte sov kl 8 på morgonen shit ta det lite lugna=)

Ska vakna till lite vet inte om jag ska åka in till stan får se hur det blir!

Ses sen PussåKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0