Tråkigttttt!

Har skit tråkigt sitter uppe vid Marcus och sitter i mitt rum som jag har här haha Mattias och Jonas sitter här utan för och spelar cs eller fan det heter skit tråkiga är dom iaf funderar på att kanske åka in till stan och ta en fika orkar inte vara i klinte längre börjar bli ganska trött på det händer inte så mycket här. Nästa vecka blir det att flytta hem till min egna lägenhet där det är helt ny renoverat äntligen kommer bli så fint=) Köket va ju helt vit innan nu blir det mer cafe latte färg och sov rummet va ljus rosa och vit nu blir det lite lila med blomemr på och ben vit=) sen i vardagsrummet va det brunt och vit nu blir det grå med mönster kommer bli så fint=)
Helgen vete fan vad jag ska göra vill jobba men känns inte så trevligt att att stå bland kunder och servera mat när man har värsta hostan men det blir iaf till att stor städa hela lägenheten sen blir det väl att ta ett glas vin med Sandra tror jag! Eller film kväll med lite folk vore oxå trevligt!

Vill åka till stockholm igen längtar hem igen, har lite beslut ångest jag vill flytta hem till tyresö men samtidigt så vill jag stanna här har inget som håller mig kvar här nere men ändå så finns det något som håller mig kvar ååå jag vet inte får se vad som händer till sommaren kanske blir att man stannar kvar=) det beror ju på vad som händer.

TYRESÖ eller GOTLAND eller inget alls det e ju frågan Skiter nog i KLINTEHAMN det kan jag ju bara glömma!

Blir inte stan iaf kom aldrig iväg till bussen blir nog bara att vara hemma och typ gå och sova är helt slut vill bara sova har inte haft någon bra dag idag faktisk har tänkt som fan och det blir jobbigt när man tänker för mycket men aldrig kommer på några svar eller får några svar! Kanske blir att se med Mattias! Nej ska nog gå ut och röka nu sen hoppa in i en dusch sen krypa ner i sängen=)
Nej nu börjar jag bli alldelles för trött så jag skriver fel saker haha
PussåKram

Kommentarer
Postat av: Smarriga Sangriiiiiiia

Vilka heta människor alltså. With you, with you, with you.

2010-04-23 @ 07:58:24
Postat av: NATHALIE

TYRESÖ, TVEKA INTE ENS, du skulle bara våga!

2010-04-23 @ 21:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0